|
RE COACHING Kursy szkolenia ul. Sikorskiego 73, 89-520 Piła tel. 692-483-166 Zajęcia odbywają się w ZSGastronomicznych oraz w SP nr 5 - Al. Niepodległości 1
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3094 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | Kursy maturalne, gimnazjalne, kursy dla szóstoklasistów, korepetycje, szybkie czytanie, techniki pamięciowe, rozwój osobisty, coaching, kursy dla firm, wspomaganie w rozwoju i nauce uczniów klas I-IV SP
|
Jesteśmy po to, aby pomóc Państwu świadomie kształtować swoje życie.
Nasz świat zmienia się bardzo szybko. Lawinowo rośnie ilość informacji, które musimy nie tylko przyswoić, ale i umiejętnie wykorzystać. Nauka w szkole jest bardzo ważna, ale to tylko jeden z elementów wpływających na nasz rozwój i życiowy sukces.
Niejednokrotnie zadajecie sobie Państwo pytania:
dlaczego moje dziecko ma problemy w szkole, chociaż jest inteligentne, mądre, pracowite?
dlaczego, mimo że się uczyłem nie zdałem egzaminu, słabo napisałem sprawdzian itp?
dlaczego ciągle brakuje mi pewności siebie, wiary we własne możliwości?
jak poradzić sobie z istotną zmianą w swoim życiu?
jak stać się osobą lepiej zorganizowaną?
jak utrzymać sprawność umysłu, starzejąc się?
jak poprawić relacje z innymi i zwiększyć efektywność osobistą?
... i wiele, wiele innych...
Nasza firma powstała w 2001 roku i funkcjonowała do roku 2009 pod nazwą "Akademia Nauki". Od roku 2010 ze względu na rozszerzenie oferty usług szkoleniowych funkcjonuje pod obecną nazwą RE COACHING kursy szkolenia doradztwo. Do roku 2007 prowadziliśmy głównie kursy i szkolenia z zakresu szybkiego czytania, technik pamięciowych, rozwoju intelektu, komunikacji interpersonalnej oraz szkolenia dla nauczycieli i rodziców. Od roku 2007 wspólnie z firmą szkoleniową "Ajprox" prowadziliśmy szkolenia dla firm, rad pedagogicznych, Powiatowych Urzędów Pracy oraz osób indywidualnych.
Kadra
Stawiamy na jakość i wysoki poziom kształcenia, w związku z czym nasz zespół został skompletowany bardzo starannie. Składa się z profesjonalnych i doświadczonych nauczycieli o wysokich kompetencjach zawodowych i osobowościowych (empatia, umiejętność komunikowania się i przekazywania wiedzy, indywidualne podejście do ucznia)
Są to nauczyciele (korepetytorzy) czynni zawodowo, w większości posiadający uprawnienia egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Poznaniu, co gwarantuje Państwu całkowitą zgodność realizowanego programu z wymaganiami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i MEN.
Nasi kursanci i absolwenci są ludźmi kreatywnymi, posiadającymi pasję uczenia się i ciągłego rozwoju. Są architektami własnych karier. Kilkoro naszych absolwentów uzyskało tytuły Certyfikowanych trenerów, część z nich prowadzi obecnie własne firmy szkoleniowe.
W trosce o wysoką jakość i kompleksowość świadczonych usług współpracujemy z:
Gabinetem Terapii i Psychoedukacji w Pile prowadzonym przez mgr Romualdę Kosmatka
Pracownią Rozwoju Osobistego Akademii Nauki w Wałczu
doradcami zawodowymi z Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej w Pile
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|